Het was even zoeken hoe Mason & Fifth nou het best omschreven kon worden. Uiteindelijk gingen de eigenaren voor ‘boutique...
Betty Blue bestaat al een tijdje, maar had zich voor me verstopt in de Snoekjessteeg. Achter een roze gevel, tegenover de Nieuwe Hoogstraat. Een punt waar ik meestal naar...











